søndag 5. november 2017

TAKK ....6 millioner !!!!!

Når jeg startet denne bloggen i 2011 ante jeg ikke at den en dag kom til å passere 6 millioner treff !!
Det har den nå gjort og jeg synes det er et ufattelig hyggelig tall :) TUSEN TAKK , alle sammen ! Dette hadde aldri skjedd uten deg der ute .



Denne helgen har jeg hatt åpent i popp opp butikken i orangeriet og varene vi hentet fra Antik Cederberg har virkelig fått bein å gå på. Litte lengere ned i innlegget kan dere få se litt fra hans sted og tingene vi har tatt med hjem.


Trebollen er bare fantastisk og ble med hjem fra Sverige. Trefjølene er også derfra og jeg har lagt min elsk på alle sammen.....men man kan jo ikke beholde alt selv vettu :)


Så er det inn i popp opp butikken...utrolig morsomt å lage butikk med slike varer. Ennå er ikke julevarene mine ankommet men så fort de kommer blir det skikkelig jul her inne. Skapet i blå /grått ble med hjem fra Sverige og vi er ennå ikke sikre på om det skal selges.....Flere har melt sin interesse og det blir selvfølgelig publisert om vi ønsker en ny eier. Men foreløpig skal det få stå å skinne her :)

Keramikk , glass ,kurv .....ja det er virkelig mange gobiter her nå.

Flott ,røff zink.....










Gamle krukker med en fantastisk patina !



Så noen bilder fra Antik Cederberg....og jeg tok meg tid til noen bilder men ikke av alt ,for her finnes SÅÅÅÅ utrolig mye .








Ja det er nesten vanskelig å ta alt inn over seg.....så fantatisk mye fint og man skulle hatt en stor lastebil med seg. Men jeg er fornøyd med fangsten denne gangen og håper vi kan ta en ny tur til våren igjen. Nå blir det åpent i popp opp butikken for de som melder meg om avtale i ukene fremover. Neste gang vi ses er det jul i orangeriet for nå går det fort mot desember.

                                                Vakre novemberdager til deg der ute !

                                                    KLEM VIBEKE

10 kommentarer:

  1. Parabéns! Pelas costumeiras lindas fotos que fazem jus a este número incrível de acessos!!! Um abração!

    SvarSlett
  2. Så mye lekkert du har fått tak i. Og du kan jo kunsten å vise det fram på den aller beste måten også. Det er helgens høydepunkt når du kommer med et nytt blogginnlegg. Og fantastisk er det med 6 mill.treff. Gratulerer! Til slutt må jeg også kommentere bildene fra Cederberg Antik. For et eldorado! Sååå mange fine ting. Det må da være vanskelig å komme seg derfra? Skulle ønske jeg bodde litt nærmere (og hadde masse penger), så skulle jeg poppet opp hos deg, jeg også. Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
  3. Gratulerer :) Flott blogg selv om jeg ikke kommenterer så mye er jeg innom og suger til meg av kunnskapen og tipsene dine :D

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye. Fantastisk blogg, og for en jobb du legger ned.

    SvarSlett
  5. Congratulations! What an accomplishment!!
    hugs,
    Jann

    SvarSlett
  6. Gratulerer med suksessen på bloggen din! Det er kjempeflott å høre og det har du fortjent! <3

    SvarSlett
  7. Tusen takk til deg for utrolig flott blogg, som gir masse inspirasjon til oss lesere.
    Vivi

    SvarSlett
  8. Blev förälskad i lampan i taket, är den till salu?
    Skorpan

    SvarSlett
  9. Well done! Wonderful items at shopping!

    SvarSlett
  10. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett