onsdag 14. desember 2016

Bjelleklang..bjelleklang... over skog og hei !

Nytt for året er disse små julebjellene fra Panduro. Jeg bruker de i flere av julens dekorasjoner i år og jeg synes de er utrolig dekorative. Her pynter de opp mine gamle rustikke skøyter ved inngangen. Skøytene er så sjarmerende og bærer preg av å bli mye brukt...for oppi er de helt nedslitt..så disse har mange skøyteturer bak seg :)



Julebjellene er også blitt brukt til innpakning av julegaver i år...både sløyfebånd og papir er fra Panduro. Har også kjøpt disse vakre islandske vottene på et marked i år...så gode ,varme og vakre :)

Jeg har også fått kjøpt inn noen skjønne juleroser i år. Så fantastisk vakre med alle sine blomster og knopper. Disse er fra Bryns Blomster.





Det jules på kjøkkenet nå..og her inne er det ferdigpyntet.
 Siste pepperkakesprell fra meg er over for i år også og det ble en ny liten pepperkakeby her inne.

Og her er de små bukkene på vei ut i snøværet......elsker å være litt barnslig jeg...så her får man lekt seg litt i utrykket :)



 Den gamle svenske boksen er en kjær ting....og skal i år få pryde her inne med hvite amaryllis og granbar. Veldig enkelt men også veldig vakkert i mine øyne.

 Den gamle striesekken som fungerer som pute er fra Antik Cederberg . Så fin på den gamle franske benken.
 
Slik har jeg pyntet ved inngangen i år...
mye granbar som dere ser....ingen vinterpynt uten !
 
Ønsker alle en riktig god helg
der ute...og neste uke
er jeg tilbake med mere juleinspirasjon !
 
Juleklem fra Vibeke

10 kommentarer:

  1. Grüß dich du liebe Vibeke,
    einfach soooooooooooooo schön!!!!!!!
    Ich liebe deine Deko!!!

    So gerne würde ich zu dir kommen und all deine schönen Dinge vor Ort sehen und gerne auch einmal was kaufen, schade, dass ich so weit weg bin...
    Aber wie schön, dass du deinen Blog nun schon wieder eine ganze Weile aufgenommen hast und ich so immer Teil haben kann,
    das freut mich so sehr!!!
    Dankeschön!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hab eine gute Advents- und Weihnachtszeit!!!

    Liebe adventliche Grüße für dich
    von Monika*

    SvarSlett
  2. Love the ice skates and the pillow made from a feed sack think I'll copy your idea,all your decorating is soft and beautiful.
    I hope to have some snow to make our outdoor beautiful also.

    Merry Christmas and Happy New Year

    SvarSlett
  3. I just love your style! It brings a smile to my face almost everytime I look at your decorating and gives me wonderful ideas...Merry Christmas!

    SvarSlett
  4. Elsker de små bjeller ... de ser vakker på de fantastiske skøyter! Jeg elsker alle vinteren og julen dekorere, Vibeke!

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  6. Ljuvliga julbilder...
    Kram från Titti

    SvarSlett
  7. So many beautiful winter decorations!!! Fleeces and flowers, bells and bows! Merry Christmas!

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  9. Your home and pictures are always so beautiful - you are very talented. Love your blog

    SvarSlett