lørdag 19. november 2016

" Året rundt med Vibeke Design " & Inspirasjonskveld med Bryns Gartneri

Så er årskalenderen min ute !Og igjen var det vanskelig å velge ut 12 bilder som skulle få komme med...men jo mere jeg har bladd i den føler jeg har gjort det til en vakker "reise" året gjennom :)

Alle bildene er vist på bloggen og instagram gjennom året , så mange vil nok (forhåpentligvis) oppleve et gledelig gjensyn :)
 I år har jeg også trykket opp noen julekort av mine favoritt julemotiv ! Så artig å se bildene sine på glanset papir :)






Om du ønsker å kjøpe en slik kalender eller kort kan du sende meg en mail på Vibekedesign@hotmail.com .
Prisen er 150,- pr stk kalender og 30 kr kortet .

INSPIRASJONSKVELDEN
med Bryns Gartneri
Torsdag hadde vi en fantastisk inspirasjonskveld på Bryns Gartneri og MANGE tok turen til oss...TUSEN TAKK nesten 300 stk som møtte opp for å bli juleinspirert denne kvelden...så herlig å se så mange positive og glade mennesker :)

Vi hadde dekket fire forskjellige festbord med blomsterdekorasjoner fra Bryns gartneri .Serviset og glass er lånt  fra "Til bords " og Home & Cottage . Tusen takk til disse forhandlerne som lånte oss de vakreste ting.

 "Alv " servise og vakre glass fra "Til Bords "telysholdere fra Bryns blomster
 "Magnor glass og tallerkener fra "Til Bords "
 Herlig tapas fikk også de som tok turen denne kvelden og de 50 første heldige fikk en spennende "goodybag "....

 Jeg kunne by på ulike kreative måter å pakke inn på....:)


 Mange som ønsket å bli inspirert denne kvelden :)
 Ulike måter å lage en adventslysestake på i herlig rustikk gjenbruk ...
 Oldemors gamle saftflasker fikk mye hyggelig oppmerksomhet...en ide alle kan få til :)

 Bjarne på Bryns Blomster hadde laget en vakker kreasjon som skapte magisk stemning denne kvelden !

Serviset "Nostalgi" bestikk og glass fra Home & Cottage. Et skikkelig rustikk bord i svart og grønt !

Dette var en opplevelse jeg sent vil glemme og det kan jeg takke Bryns Blomster for og ALLE dere som tok turen denne dagen :)

Håper på en gjentagelse i fremtiden....og utstillingen står ut denne helgen om du ønsker å se .

                                            VARM KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Din kunstverk er så fantastisk, Vibeke ... du er en talentfull kvinne!
    Kvelden på Bryns ser ut som mye moro ... skulle ønske jeg bodde nærmere!

    SvarSlett
  2. Rustic elegance at its finest. GOD JUL!

    SvarSlett
  3. Ljuvligt...som vanligt...
    Kram Titti

    SvarSlett
  4. So beautiful! I love the cards!

    SvarSlett
  5. Dear Vibeke,
    Just a note to tell you that i adore your blog. So inspirational !! Greetings from the Netherlands.

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. sooo wunderschön
    und eine schöne Inspiration
    eine schöne Adventszeit
    Rosi

    SvarSlett