fredag 18. desember 2015

Snart er det JUL.....



 Kjære alle sammen ! NÅ nærmer det seg årets høytid her hos oss og nå begynner jeg virkelig å glede meg :) Det meste er ordnet men den siste orntlige finpussen skjer ikke før de siste dagene før jul.
Husker hvordan moren min danderte og gjorde alt fint til vi sto opp på juleaften. Da kom både blomster og vakre fat med frukt og gotteri på bordene...:)
Slik gjør jeg det også nå og ønsker å glede mine på samme måte som hun gjorde:)

Bildene jeg viser i dag er fra julen sånn helt på tampen i fjor.De tok jeg like før pynten skulle pakkes ned og "måtte" bare ta noen bilder til...hi,hi...Det ble et resultat av et av bildene fikk førstesiden på det vakre magasinet Simply Shabbilicious ! Kerryanne har igjen gjort en fantastisk jobb med å sette sammen bildene mine til en vakker reportasje i hennes magasin :) THANK YOU so much sweet Kerryanne:)
 Disse skjønne gamle skoene her ble også med på fjorårets siste julephotoshoot...så sjarmerende og nydelige. De er også oppe i år...selvfølgelig:)
 Og her er altså "førsteside bilde" Jeg kaller det "MIN JUL" bildet...for her er det meste jeg bare MÅ ha til jul :) Gamle tekstiler i rødt og hvitt, Maileg nisser og naturmaterialer i grønt og rødt !
 Ingen jul i huset her uten pepperkaker....



 Har blitt litt pepperkake"kunst"i huset her i år også , både små og litt større prosjekter:)


Kjære gode følgere der ute ,tuuuuusen takk for alle deres nydelige tilbakemeldinger ! Det betyr så mye og jeg skulle ønske at tiden strakk til for å lage mye mer blogginnlegg...Mange slutter å blogge og bruker heller andre sosialemedier til å spre glede og inspirasjon.Jeg har ikke vært i de tankene selv om det å blogge tar masse tid.... gir det også masse glede over å dele tankene rundt bildene min med dere.Jeg er nok som mange andre mest ivrig på Instagram men bloggen den skal bestå også i 2016 !

Helgen før jul skal brukes både kreativt og effektivt her ! Vi er nok tilbake med litt julegodt og annen juleinspirasjon i de nærmeste dagen alle sammen..:)

           Ha det så godt,juleklem fra VIBEKE

5 kommentarer:

  1. Åhhh så fint! Ditt pepparkakshus är helt fantastiskt...ja alla dina bilder är som vackra julkort! Ha nu en skön helg.
    Vinterkram från Titti

    SvarSlett
  2. Happy Christmas and best wishes for 2016 ♥

    SvarSlett
  3. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett