lørdag 18. juli 2015

Sweet Strawberry !

Hei alle sammen ! Fortsatt smaker jordbærene himmelsk og vi NYTER skal dere vite :)
Viser et innlegg i sommerlig rødt i dag også, tror jammen de jordbærene inspirerer meg litt til å bruke rødt her og der jeg....bli med og kanskje du blir litt inspirert du også ?





Et deilig mønstret teppe i rødt og hvitt
ligger framme til
kos... også et det godt for øyet å hvile på !
En sikker vinner denne sommeren er igjen jordbær og rabarbra drikk fra Kullamust ! Fantastiske smaker nå om sommeren.









Ingen sommer
uten små prestekrager
heller....:)



 Tekstiler gjør så mye i et rom....dette teppet kjøpte jeg på KID for mange år siden og hver gang jeg viser det på bloggen kommer det spørsmål fra fjern og nær om hvor man kan skaffe seg det...:) Skjønner at flere liker det og har ikke sett det i butikken siden dessverre.



 Klarer jo ikke å motstå vettu.....fotografen måtte jo smake på røde søte små med sukker på ,hi,hi....
Orangeriet tar form
og slik ser det ut nå!
Taket er ferdig og bare takstein mangler.
Taksteinen blir gammel takstein fra gamle Snipetorp...
Gleder meg så til å
se når den
legges på. Blir nok "prikken over ièn" det:)
 Her jobber han flittig min snille og dyktige mann ....makan som han imponerer...kan ikke si annet enn at jeg veldig STOLT av han:)
 Så tar vi en titt inni....taket ser dere er rimelig høyt akkurat som jeg ønsket meg..."Her kan vi ha et digert juletre" sa minste jenta mi når hun så det....og visst skal vi ha det også, når den tiden kommer:)Alt skal males hvitt, men først har jeg satt deler av det inn med grunning med kvistlakk.
Front og bak del har fått kledning malt i hvit CHI. Vi har nå prøvd både vinduer og dør og alt passer ...og ALT blir bare LEKKERT kan jeg fortelle:)))) Tenk at vi skal få vårt orangeri en dag...gleder meg til å skape en kreativ oase der inne, vår,  sommer, høst og vinter skal sette sitt preg der inne.
Snart ventes det deilige feriedager i Danmark og herfra sendes en stor god sommerklem til vi ses igjen !
                                            KLEM VIBEKE

30 kommentarer:

  1. I love your decorating style, so fresh. Lovely quilt.

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, som oser av sommer.. Gleder meg til å se orangeriet ditt ferdig. Lykke til og fortsatt god sommer.

    SvarSlett
  3. Vibeke me encanta tu decoracion es simple y sencilla pero a la vez inspira paz y amor realmente Hermosa.
    nelly

    SvarSlett
  4. I love the strawberry photos, Vibeke...I am looking for a red and white quilt! Your room is going to be wonderful!

    SvarSlett
  5. I'm a huge fan Vibeke, have been for a few years now! Your vignettes are the prettiest, most imaginative, always. The text written on sugar - genius :-) So lovely!!! Best wishes from Maria

    SvarSlett
  6. Oh vilka fina sommarbilder! Du gör så fint! Inspirerande.
    Kram
    Susanne

    SvarSlett
  7. Vilken fin blogg du har! Vackra och inspirerande bilder.
    Kram,
    Regina

    SvarSlett
  8. Hvor fint du har skrevet sweet i sukkeret!

    Jeg glæder mig til at høre om din tur til Danmark. Måske det var noget for dig at besøge www.loppemarked-brocante.dk. Det ligger i Fredericia, Jylland. Jeg tør ikke tage derhen af frygt for at bruge alle husholdningspengene på skønt genbrug til hus og have!

    Håber på mere sol og varme end vi hidtil har haft, når I kommer. Men du er jo en positiv sjæl, så I får nok det bedste ud af det!

    Sommer-hilsen fra
    Lene

    SvarSlett
  9. Piękne zdjęcia i jest na nich wszystko, co uwielbiam truskawki, cydr i arbuz :-)
    serdecznie pozdrawiam

    SvarSlett
  10. Looks all so beautiful and perfect ♥ Alexandra

    SvarSlett
  11. Blog ini selalu memberikan informasi yang menarik untuk di simak terima kasih informasinya semoga bermanfaat amin ...
    http://greenworldinternasional.com/obat-tradisional-darah-tinggi-ampuh/

    SvarSlett
  12. Should keep the spirit of this day even though the weather was so hot .

    SvarSlett
  13. Absolutely site very inspiring at all thank you for the information.

    SvarSlett
  14. Happy because always served with sites very useful thanks .

    SvarSlett
  15. In the presence of a very interesting this website so do any activity spirit

    SvarSlett
  16. Happy to be able to visit your website thanks

    SvarSlett
  17. This morning we are here waiting for you the information that will be presented on this day of gratitude

    SvarSlett
  18. Surely everyone likes the information presented on this matter .

    SvarSlett
  19. Good morning this morning hopefully can provide very useful information.

    SvarSlett
  20. This morning once so bright and happy happy because already served by the latest information thanks .

    SvarSlett
  21. These sites are always present information every day thanks .

    SvarSlett
  22. Glad to be able to visit a website that is very nice.

    SvarSlett
  23. Lovely "SWEET" .Hugs from Serbia,Cale

    SvarSlett