søndag 30. november 2014

It`s the most WONDERFUL time....

Så er endelig desember her...og jeg ønsker meg igjen en fredelig ,kreativ,smakfull, og gohjertet desember. Så får vi gjøre vårt aller beste i år også for å få til dette og ikke bare stresse hele denne flotte måneden bort.....Det er så viktig å nyte denne førjulstiden synes jeg, for det er og blir min favoritt tid i hele desember  :)

 Å jaaaa jeg ønsker meg litt snø....som lager julemagi over det hele........
 Røde små detaljer over hele huset.....i form av både srtikkekofte og deilige tøfler...
 og så klart kreativ pepperkakeglede....:) Ingen jul uten vet dere...





 Lage koselige personlige gaver...med herlig julemusikk på øret..:)

 og kose seg med julens småkaker.....for det er jo nå de smaker aller aller best :)





 Jeg vet han her også ønsker seg snø.......sjekk labbene ! Joda vi har en "liten "jobb å gjøre når vi kommer inn....men aj,aj,aj så morro :))))
Så kjære alle sammen ! Jeg ønsker dere alle en riktig GOD desember og ser fram mot alt det gledelige vi skal dele....åhh!Kan nesten ikke vente.....:)

                                      JULEKLEM VIBEKE

17 kommentarer:

  1. so beauty!!! i love this blog!

    ENJOY:)

    ps. kisses from Poland:*

    SvarSlett
  2. Your photos are pure delight! They are m a g i c a l !

    SvarSlett
  3. Waw great pictures! i feel like i'm there!!!

    SvarSlett
  4. So much snow already...oh it looks like Christmas. Wonderful merriment xxo

    SvarSlett
  5. Wonderful photos! Great! I love it!
    Greetings, Heike

    SvarSlett
  6. For noen nydelige stemningsbilder :-)
    Akkurat det jeg trengte i dag etter å ha stått på julemarked i hele helgen :-)
    Tusen takk for inspirasjonen - det ga et "puff" til å brette opp armene igjen å fortsette med å lage julestemning på gården :-)

    Ønsker deg en fin førjulstid - nyt dagene :-)

    SvarSlett
  7. Det var et nydelig julevindu og herlige stemningsfulle bilder.

    SvarSlett
  8. Himmel så vakkkert du har pyntet, Vibeke!! En fryd å se bildene dine!!

    Ha en fin uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. Vidunderlig vakkert på alle måter!
    Ønsker deg en herlig førjulstid!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  10. Åååå skjønningen!
    Så koselig at pakken er vel fremme og at du ble glad;)))

    De pepperkakehusene er dånings nydelige altså!
    Herlige bilder som ALLTID som jeg sikkert har sagt 100 ganger før....Du er den flinkeste jeg kjenner til å style og ta bilder !
    Hvem trenger juleinteriørblader når vi har deg??
    Kos deg kjære venn!

    God klem fra meg;)

    SvarSlett
  11. Vibeke: So pretty and always such a pleasure to visit with you..Happy December..Judy

    SvarSlett
  12. zuckersüß!!! ich liebe ihre dekoration!!! angie

    SvarSlett
  13. I want snow too. What is your recipe for Christmas cookies? They look so delicious.

    SvarSlett
  14. Jag är alltid glad att varje inlägg på din.Oh nej, är din Pepparkakahuset söt!!!! Så vackert!!!!!
    Ha en trevlig vecka
    Hjärtliga hälsningar från Tyskland
    Förlåt, att jag skrivit i svenska, jag kan inte norsk

    SvarSlett
  15. Okay! Coming to see your gingerbread houses, is becoming part of my own Christmas tradition. In fact, I think you are the gingerbread house queen!! :) Yours are the prettiest and most magical! :)

    SvarSlett
  16. Well said, it's a wonderful time to decorate and celebrate Christ. Loved to see Christmas decoration and here all things are looking pretty.

    In case you need Christmas furniture set, take a look at our site.

    SvarSlett