tirsdag 26. februar 2013

Nytt oppdrag for Vibeke Design

Like over jul ble jeg kontaktet av  Flinkmedia ,de ønsket å opprette en interiørspalte i bladet sitt MAGASINET. De hadde sett for seg Vibeke design i denne faste spalten som skulle dukke opp i flere av deres magasiner nå fremover.Kunne dette være noe for meg ? KLART DET!!!Kjempe gøy å være med på dette. Resultatet har blitt hele tre sider i dette magasinet og muligens en forside på et av dem. Disse blir gitt ut på følgende steder Bamble,Porsgrunn,Notodden og Nedre Eiker. I denne spalten tar jeg for meg tema påske,som innholder påskeaktiviter for barn og vårlig pynt i hjemmet.



Alle bildene samt tekstene er mine. Kjenner at jeg er spent og gleder meg veldig til å se det  på trykk:)


                            Nye utfordringer kan vi LIKE! Ha en strålende onsdag alle sammen!
                                                          
                         KLEMMER VIBEKE

15 kommentarer:

  1. Superdupert Vibeke:) GRATTIS:)))
    Du tar jo så utrolig lekre bilder....det er så sart og vakkert, nydelige farger ton i ton....Så det er deg virkelig vel unt Vibeke!
    Har ikke lagt inn kommentar på en stund, men jeg er innom deg daglig, og også flere ganger om dagen bare for å se.....
    Og tips til å finne på noe finner jeg jevnt altså.
    Så lykke til Vibeke....
    Varm klems fra Grete

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjæreste gode Grete..Du er ei positiv og herlig dame du,tuuusen tusen takk!håper alt står bra til i Trøndelagen:)))Klemmer i fleng:)

      Slett
    2. Heia! Tuuuusen takk for utrolig gode ord Vibeke :) God du er:))))
      Alt står bra til i Trøndelagen vettu...bare gleder meg til vår og litt mer mildere vær så jeg kan sette i live noe gjøremål som frem til nå har vært mellom ørene..hihi:) Har hatt heksesot, så jeg tør ikke sette igang med noe før det er så mildt av vi ikke trenger å fyre:( Så joda, når en ikke har større "plager" enn dette, så er vel alt i skjønneste orden:))
      Go trøndervåt klems

      Slett
  2. Grattis!!! Klart att du ska få ett sådant nice uppdrag, med dina fina bilder :))) Kramar Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk snille Anna:))Ha en fin kveld!klem

      Slett
  3. Gratulere så utrolig mye:)
    Så kjempe gøy å få være med på og passer jo deg perfekt:)
    Kommer til å bli utrolig herlige tekster og nydelige bilder i reportasjene:)
    Skal bli kjempe spennende å se:)
    Ha en herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Snilleste Merete..tusen takk for dine skjønne skjønne ord <3 Klemmer Vibeke

      Slett
  4. Flinkeste Vibeke asså, så gøy :)
    Også er det så utrolig fint at de vil bruke din stil og ikke bare den stramme stilen som ofte blir brukt andre plasser.
    Grattis til deg vennen :)

    Ha en strålende dag :)

    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Å snille Camilla <3 Tusen takk !
      Gleder meg til det kommer på trykk!

      Slett
  5. Hei!
    Gratulerer!!! Så gøy!!!
    Synd vi ikkje har tilgang til bladet her, kanskje du kan linke, om det er mulig ;o)

    Utruleg skjønne bilder hos deg!
    Kjenner eg gleder meg til påske.. hi,hi

    fin, fin dag!

    klem

    SvarSlett
  6. Tuuusen takk :)))Du gir alltid så koslige tilbakemeldinger,som gjør meg sååå glad!Klart vi skal få til en link når bladet kommer ut:)Fortsatt herlig dag til deg,klem!

    SvarSlett
  7. Åååå, næmmen så gøy vibeke!

    Gleder meg til å se!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Beate:)Skal bli kos å bli med på dette prosjektet:)

      Klem Vibeke

      Slett
  8. stort Grattis!!
    förstår att de kontaktade dig, du har verkligen en särskild blick för det vackra!

    Ha det gott!

    Klem

    Flisan

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Flisan:)))Det varmer i hjertet slike tilbakemeldinger:)
      Klemmer Vibeke

      Slett