mandag 27. august 2012

Det ligger i luften....

Ja jeg kjente det idag,høsten er garantert på vei!!
På markedet i helgen kjøpte jeg en bukett lin.
Gamle minner dukket opp fra 90-tallets tørkedeblomster periode:)
 Det er bare å forberede seg,få frem lystakene og fylle opp kurven med stearinlys.Nå blir det mye tenning av lys fremover..med en tekopp og et godt teppe rundt seg..En av de fine tingene som er gode med høsten det.


Kjære alle sammen jeg vil bare takke for alle gode tilbakemeldinger og at så mange ønsker å ta turen innom her på Vibeke Design. Man blir både rørt og glad på engang:)Ønsker dere alle en høstelig ny uke!

            Go og varm mandagsklem fra Vibeke

6 kommentarer:

  1. Mmmm, ei lun og god stemning over bildene dine i dag. Virkelig nydelig med lin i den gamle kannen. Vakker kurv i brunt og det teppet falt jeg helt for.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hulda!Blir nok litt mere høstlige innlegg etterhvert å:)

      Klem

      Slett
  2. Så nydelig med linbukett da!
    Perfekt hos deg min venn.
    Så vakkert hos deg atte!

    Ønsker deg en koselig kveld.
    Flotte bilder under her og!

    Varm klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk min venn <3
      Ønsker deg en fi uke:)

      Klemmer fra Vibeke

      Slett
  3. Så koselige bilder du viser! Og lin var jo så populært. Jeg syntes det er fint fremdeles. Ja, høsten er på vei og da er det koselig å sitte inne og brenne levende lys mens høststormen uler utenfor.. Mysigt blir det da.
    En riktig god natt til deg!

    SvarSlett
  4. HALLO CAMILLA:))
    Å så god stemnig inn i hausten du viser :)
    ønsker deg en fin dag :)
    klem fra Eli:))

    SvarSlett