mandag 5. mars 2012

En aften i hvitt...

Velkommen til en photoshoot i HVITT...

Jada jeg er en samler av mugger i hvitt!!      


Ingen av muggene er av det gamle slaget,men kansje jeg finner noen til våren,da jeg virkelig skal på let etter slike herlige skatter..


Trodde vel aldri jeg skulle bli så glad i en...stol:)Men jeg bare elsker de to rokokkostolene jeg kjøpte på "Finn" for litt siden.Jeg flytter de nærmest overalt i huset,bare for å ha de rundt meg det meste av tiden...hi,hi litt merkelig ..(jeg vet:))


Slike snirkler har jo jeg elsket siden jeg var barn.Jeg var en stor beundrer av rosemaling alrede som tiåring.Begynte også i lære hos en rosemaler på denne tiden,og ennå den dagen idag bærer jeg med meg noen teknikkene jeg lærte..Gode barndomsminner det:)


Bestemors heklede sengeteppe....


Kjøkkenvinduet vårt på en sen ettermiddag...




Ha fortsatt en lys og herlig aften,klem Vibeke

4 kommentarer:

  1. Super skønne stemningsbilleder du har taget :)
    God aften jeanette

    SvarSlett
  2. Tusen takk Jeanette:))Ha en nydelig aften!Klem Vibeke

    SvarSlett
  3. For noen nydelige og delikate bilder du viser! Jeg simpelthen ELSKER de hvite muggene dine, kanskje det dukker opp en gammel skatt til samlingen din til våren:-) Klem fra Berit

    SvarSlett
  4. Tusen takk skjønne Berit:)Ja jeg GLEDER meg til så til den"skattejakten".Glemmer ikke en fantastisk stor mugge jeg så på Antikkmessen sist...men fornuften slo inn og sa "HOLD AN mor!nå må du stoppe":)))Den fornuften var jammen godt slo inn for ellers hadde det kunne gått mye penger den dagen....:)Ha en strålende dag:)Klem

    SvarSlett